måndag 30 juli 2007

Till västkusten och vidare på Fulfest


Vår resa till västkusten blev precis som den skulle vara. Jättemysig. Vi kom hem i lördags kväll igen och efter två glas vin kom vi på att vi skulle göra ett besök på den beryktade "fulfesten" på parken i Floda. Vi slängde snabbt ihop varsin utstyrsel (jag fick låna min av Matildusen). Se och döm vår fulhet själva:

När vi kom till parken var festen i full gång och det blev många kära återseenden eftersom vi båda varit borta såå länge. Bra liveband som spelade hoppvänlig musik, billigt bar och roliga (och fula) människor gjorde kvällen till succé. Efteråt drog vi allihop hem till Mattias A och hans tjej Hanna. Det var den galnaste efterfesten jag någonsin varit med på. Det var långt över gränsen för vad som är lämpligt att skriva på en officiell sida, så jag stannar vid roligt och händelserikt!


Nu har jag bara några lediga dagar kvar, sen blir det jobb för hela slanten. Hoppas på herr sol, tänkte ta hjälp av den berömda dansen.
So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.