tisdag 3 juli 2007

Sommarbilder 2007

Vi har en liten å med en finfin fiskebrygga nedanför vårat hus i Syrmyra. Där kan man fiska i takt med syrsornas surr och kornas råmande i solnedgången. Jag, Simon och Linnea på bilden till vänster. Min första aborre för året nedan.

Min första Abborre för säsongen. Mats fisk var inte lika stor... (vänster)


Klassen som jag hade privilegiet att få vara klassföreståndare åt. De tyckte jag var en ängel :) (Den andra klassföreståndaren fick ett troll..?!)
Vi impulsfor på fest i Norrköping. Jättemysigt med massor av små tält och glödlampor i olika färger. Våra Kiruna -vänner Hento och Erik fanns också på plats!



2 kommentarer:

Matilda sa...

Mallan Brallan storfiskare Numero UNA! Coolt :) Puss och tack för trevlig kväll igår, hua, jag minns inte riktigt men jag tror absolut att jag drömde mardrömmar om Singin´in the rain.. uuusch, så regnar det ute nu också.. läskigt.

Matilda sa...

Mallan Brallan storfiskare Numero UNA! Coolt :) Puss och tack för trevlig kväll igår, hua, jag minns inte riktigt men jag tror absolut att jag drömde mardrömmar om Singin´in the rain.. uuusch, så regnar det ute nu också.. läskigt.